Selasa, Februari 02, 2010

STAR Headcount SPA 2010

Bernaung di bawah Sektor Pengurusan Akademik (SPA), semestinya lebih mendekatkan diri kepada metedologi Pengajaran dan Pembelajaran di dalam kelas (cikgu la katakan). UPI juga tidak ketinggalan mendapatkan seberapa banyak ilmu pengetahuan di SPA.
Bertempat di SJKC Chung Hwa, satu taklimat STAR HEADCOUNT yang dipelopori Warga SPA dengan dibantu En Aminuddin Abd Malik telah mengadakan taklimat ringkas bagi memahami dan mengendalikan instrumen tersebut.

Sebenarnya program ini telah diilhamkan oleh Warga SPA dari tahun 2004 lagi. Cuma beberapa penambahbaikan dan 'sobek' situ-sini sikit menjadikan STAR Headcount ini jadi cantik. Tahniah untuk En Aminuddin & En Nizam.
Setamat taklimat tersebut, Pn Maimoon Matnoh, KS SPA amat berharap sesi penerangan & penjelasan ini akan dimanfaatkan sepenuhnya oleh semua guru, lebih-lebih lagi harapan utama ialah untuk melonjakkan pencapaian cemerlang murid di W.P. Labuan.
Tidak lupa kepada sahabat-sahabat GPI, dekatilah Star Headcount ini untuk memudahkan analisa peperiksaan dan penilaian nanti. Kalau perlu, kita akan jemput En Nizam & En Aminuddin secara khusus. - Sekian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan